رادیاتور قرنیزی

ساخت وبلاگ

 اهمیت و کارایی رادیاتور قرنیزی نسب به سایر وسایل گرمایشی

با توجه به افزایش روز افزون جمعیت و همزمان افزایش استفاده از منابع طبیعی باعث شده کشورهای پیشرفته ی دنیا به فکر تولید محصولات گرمایشی کنند که میزان مصرف انرژی را به حداقل برسانند و با استفاده از همین روشها بتوانند از اتمام منابع طبیعی گرمایشی جلوگیری کنند.  رادیاتور قرنیزی یکی از این محصولاتی است که ایده اولیه ان برای کشور انگلستان است و تولید و استفاده از این رادیاتور تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی نسبت به سایز وسایل گرمایشی کرده است.

خوشبختانه علم تولید این نوع رادیاتور وارد کشور ما شده است و مهندسان متخصص ما به دستاوردی مهم در تولید این محصول رسیده اند به کونه ای که صفر تا صد ان در داخل کشور تولید می شود و هیچگونه وابستگی به خارج وجود ندارد از اینرو تحریم های بوجود امده در ماه های اخیر نمی تواند تاثیری بر روی روند تولید این محصول بگذارد .

در  رادیاتور قرنیزی با توجه به تابشی بودن درصد زیادی از انرژی ایجاد شده  میزان الودگی هوای منزل بسیار کمتر از روشهای دیگر گرمایشی است و مشکلی از جهت تنفسی برای ساکنین منزل ایجاد نمیکند در صورتی که روشهای دیگر گرمایشی از جمله گرمایش از کف و یا رادیاتور با ایجاد گاز co2 و همچنین بلند کردن غبار موجود در رویزمین هوای خانه را بسیار الوده میکند و به مرور زمان باعث ایجاد مشکلات تنفسی در افراد می شود.

سیاه شدن دیوارها ناشی از دوده ای که وسایل گرمایشی ایجاد میکنند از دیر باز موجبات نارضایتی خانمهای خانه دار را به همراه داشته به طوری که هر چندسال یکبار باید کل خانه رنگ شود که این مساله خودهزینه ی نسبتا زیادی را در بردارد در ضمن دردسرهای مربوط به رنگ کردن را هم می شود به ان اضافه کرد.

ولی با تکنولوژی جدیدی که  رادیاتور قرنیزی به منازل شما عزیزان اورده است با تولید گرمایی یکنواخت و هوایی مطلوب از دوده گرفتن دیوارهای منزل جلوگیری کرده که خود این مساله یکی از عوامل بالا بردن محبوبیت ان در بین مردم شده است و هزینه رنگ کردن و یا تمیز کردن طاقت فرسا را از دوش خانواده ها برداشته است.

نارضایتی از گرم نبودن کل فضای خانه یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود مردم روشهای گرمایشی نوین را جایگزین روشهای قدیمی بکنند.به طور مثال در روش گرمایش از کف و یا شوفاژ همیشه قسمتی از خانه وجود دارد که به هیچ طریقی گرم نمیشود و به قولی نقطه کور خانه است و از انجایی که افراد در همه جای خانه تردد میکنند دوست دارند گرمایی یکنواخت در سرتاسر خانه داشته باشند ودیگر نیازی نداشته باشند برای رفتن به بخش دیگری از خانه لباس گرم بپوشند.

ولی تکنولوژی جدید  رادیاتور قرنیزی به گونه ای است که گرمایی یکنواخت را در منزل شما ایجاد میکند و دیگر نگران سرد بودن بخشی از خانه درفصول سرد سال نخواهید بود .از این تکنولوژی حتی در سرویسهای بهداشتی و استخرها هم میتوان استفاده کرد و از این رو محیطهایی از خانه که امکان استفاده از هیچ یک از روشهای قدیمی وجود ندارد با این روش میتوان محیط را کاملا گرم نگه داشت

سیستم کلی این رادیاتور به گونه ای طراحی شده است که در صورت بروز مشکل امکان تعمییر ان به راحتی وجود داشته باشدو مصرف کنندگان عزیز هم دیگر نگران هزینه های زیاد تعمیرات نخواهند بود زیرا مهندسی به کار رفته در این نوع رادیاتور به گونه ای طراحی شده که هزینه ناشی از تعمیرات را به حداقل می رساند. استفاده از لاستیک پایین در این رادیاتور باعث ایجاد فضایی مناسب برای قرار دادن سیم ها و کابل ها می شود که این امرنظم بیشتری به محیط خانه می دهد و امکان جدا شدن لاستیک بالا برای رنگ امیزی دیوارهم وجود دارد.

 

 

 

 

رادیاتور قرنیزی...
ما را در سایت رادیاتور قرنیزی دنبال می کنید

برچسب : رادیاتور,رادیاتور قرنیزی ,رادیاتور قرنیزی ارپکس, نویسنده : marzi radiatorgharniziarpex بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 3:46

مزیت های رادیاتور قرنیزی تولید شده در داخل کشور

 

امروزه کشورهای پیشرفته دنیا در صدد دستیابی به راهکارهای جدید در بهینه مصرف کردن انرژی هستند یکی از این گشورها انگلستان است که با تولید محصول جدیدی به نام  رادیاتور قرنیزی استفاده از انرژی گرمایشی را به حداقل رسانده و بازدهی را به حداکثر به گونه ای که دیگر در منازل و یا محل های کاری اثری از اتلاف انرژی مشاهده نمی شود و تمامی فضاها به طور یکنواخت گرم می شوند.

مهندسان خبره در داخل کشور در سالهای اخیر با استفاده از مهندسی معکوس تکنولوژی رادیاتور را بدست اورده اند و تحریم های موجود خللی در روند کاری انها بوجود نیاورده به گونه ای که هم اکنون قادر و تولید و عرضه این تکنولوژی جدید به بازار هستندبدون ایجاد کوچکترین مشکل در مراحل و تولید و نصب.

 رادیاتور قرنیزی از قطعات و قسمت های تشکیل می شود که هرکدام برای موردی خواست تعبیه شده اند.مهمترین مساله در این نوع رادیاتور اب ندادن ان است زیرا اگر مشکل اب دادن وجود داشته باشد خسارت پر هزینه ای را به بار می اورد که موجبات نارضایتی خریداران را بوجود می اورد. از این رو واشرها ولاستیک هایی استاندارد برای ان تعبیه شده است تا از اب دادن ان جلوگیری نماید.

دستیابی به این تکنولوژی در داخل کشور دستاورد بسیار بزرگی بوده است به گونه ای که بسیاری از سازندگان در ساختمان ها و برج هایی که میسازند تمایل به استفاده از این وسیله گرمایشی دارند زیرا هم از نظرظاهری بسیار شیک و زیبا است و هم از لحاظ هزینه نسبت به گرمایش از کف و شوفاژ مقرون به صرفه تر است و همین امر موجب محبوبیت زیاد ان شده است.

یکی از نگرانی هایی که برای خریداران  رادیاتور قرنیزی وجود دارد رسوب گرفتن لوله ها وقطعات است که به نظر انها این امر هزینه های زیادی بر روی دست خریدار بعد از گذشت چند سال میگذارد .در همین مقاله به شما اطمینان داده میشود که تمامی قطعات و لوله ها رسوب نمیگیرند وکسی که این رادیاتور را نصب میکند به هیج وجه با این مشکل در گذر زمان روبرو نمی شود زیرا مهندسان و تولید کنندگان این مساله را بررسی کرده اند و راهکارهای اساسی را برای ان اندیشیده اند.

امروزه با توجه به کوچک شده متراژ خانه ها استفاده بهینه از فضای خانه امری مهم است از اینرو عدم اشغال فضای اضافه توسط این نوع از رادیاتورها یکی دیگر از دلایل محبوبیت ان است و همچنین عدم سیاه شده دیوارهای خانه به دلیل دوده تولید شده از وسایل گرمایشی از جمله موارد دیگری است که از نظر خریداران امری مطلوب است.

امید است تا با حمایت بیشتر دولت از تولید کنندگان  رادیاتور قرنیزی که هم اکنون میتواند در این اوضاع بد اقتصاد با صادرات ان به کشورهای دیگر برای کشور خودمان ارز اوری داشته باشد و همچنین با شناخته شدن بیشتر این وسیله در سراسر کشور و استفاده از ان کاهش چشمگیری در مصرف انرژی خواهیم داشت و از اینرو کمک شایانی در ذخیره منابع طبیعی میکند که هریک از این دستاوردها برای کشور عززمان مهم و حیاتی است.

شرکت های عرضه کننده دارای متخصصان خبره ای هستند که هرگونه سوال و شبهات شما را در این زمینه پاسخگو خواهند بود و این اطمینان را به شما می دهند که خرید شما از هر نظر مقرون به صرفه است و شما با طمینان صد در صد این خرید را انجام میدهید و از نتیجه ان هم راضی خواهید بود.رایداتور قرنیزی عرضه شده به بازار حاصل چدین سال مطالعه وتحقیق مهندسان کشورمان است تا اطمینان حاصل کنند تا محصولی را به خانه ها عرضه می دارند که از نظر فنی هیچگونه مشکلی ندارد و خواسته های مشتریان خود را براورده می کند. 

 

 

 

 

 

رادیاتور قرنیزی...
ما را در سایت رادیاتور قرنیزی دنبال می کنید

برچسب : رادیاتور,رادیاتور قرنیزی ,رادیاتور قرنیزی ارپکس, نویسنده : marzi radiatorgharniziarpex بازدید : 83 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 23:10